? ??????????????Bass Drop? ????? ?? ???Rating: 4.7 (36 Ratings)??1928 Grabs Today. 12061 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??1796 Grabs Today. 37655 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

SALAM...

السلام عليكم ورحمة الله.... أهلا وسهلا ومرحبا بكم يا أحبائ...

Sunday, May 23, 2010

Mudah mudahan selamat hendaknya

Semalam aku dan keluarga balik ke kampung jumpa dengan mak, abah, atuk wedok dan atok jantan...sian aku tengok atok...dah tua betul rupanya atok aku nie...tapi Allah panggil dia menjadi tetamu...menunaikan umrah bulan 6 nanti...aku memang cakap ngan abah, nanti aku belikan kain ihram yang saiz sederhana sbb atok aku ni kecik je orangnya...bila aku sampai, dia terus menuntutlah janji aku. Rasa bersalah pulak sbb tak beli lagi, jdi hari ni, aku berjualan di masjid Kota Tinggi, kat sebelah booth aku tu ada member jual peralatan haji dan umrah, apalagi aku pun borong la apa yang patut untuk atok aku tu...he he...aku tengok saiz kain ihram tu ngam betul...mesti dia suka....

0 comments: