? ??????????????Bass Drop? ????? ?? ???Rating: 4.7 (36 Ratings)??1928 Grabs Today. 12061 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??1796 Grabs Today. 37655 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

SALAM...

السلام عليكم ورحمة الله.... أهلا وسهلا ومرحبا بكم يا أحبائ...

Friday, May 21, 2010

Ya Allah....lindungi lah aku...

Belum lega lagi perasaan aku lepas jumpa si amir...ada pulak member telefon tanya kat aku..."kak...ramai ke orang yang anti ngan akak kat sekolah tu...?" Aik...bila pulak aku buat musuh ngan orang nih...aku tak pernah dan tak akan pernah ganggu atau jaga tepi kain orang lain...nak terkoyak ke atau terselak...itu diorang punya pasal...aku dengan kerja aku pun tak pernah selesai...apatah lagi nak bergosip...bergaduh...atau nak sok sek sok sek...tapi ada manusia yang tak puas hati ngan aku...

sapa la agaknya tu...aku hanya mampu berdoa di tengahari Jumaat yang syahdu nia agar Allah melindungi aku, suami, anak anak, staf yang keja kat kedai aku ni dan perniagaan aku agar dirahmati Alah dan dijauhkan dari segala marabahaya insyaallah...amin....

0 comments: